بهترین کتاب های سئو کدامند؟

سئو چیست؟ آشنایی با دوره آموزش سئو آنلاین

بهترین کتاب های سئو کدامند؟

۲ بازديد

شما هم دارین دنبال یسری کتاب در زمینه seo میگردین و دنبال بهترین های اونا هستین؟
پس بهتره یه نگاهی بدین نوشته‌علمی درباره بهترین کتاب های بهینه سازی بندازین و با یسری کتاب اثرگذار و توصیه شده در زمینه‌ی های گوناگون مثل سئوی محلی، سئوی نهادی و خیلی از موارد دیگه در موضوع سئو اطلاعات خودتون رو ارتقاء بدین و بتونین استخراج و کارتن رو به سمت توسعه و گسترش هدایت کنین. 

دوره آموزش سئو آنلاین


آخرین کتابی که اونو خوندین چه کتابی بوده؟
اگه دنبال یسری اطلاعات بیشتر در زمینه سئو و موتور های جست و جو هستین، بهتره بدونین که کتاب های خیلی زیادی در این زمینه وجود دارن که شما میتونین ازشون استفاده کنین و با به کار گیری از اونا دانش و دور اندیشی خودتون رو در مورد سئو ارتقاء به این.
درین نوشته‌علمی هم من کارایی کردم تا یسری کتاب رو در موضوع seo موتور های جست و جو، اصلاح کردن لینک ها، جست و جوی بار محلی و موتور های جست و جو بهتون پیشنهاد بدم.
بهتره بدونین که این کتاب ها بوسیله کارشناسان شناخته شده سئو انتخاب شدن.
به این ترتیب بهتره تلاش کنین تا یسری از اونا رو برای افزایش دانش خودتون در موضوع سئو پژوهش کنین.
همچنین تلاش کردم تا یسری کتاب جدید تر رو هم برای امداد بهتون در کشف کردن تکنیک های جدید کمپین های بازاریابی جست و جوی خودتون قرار بدم تا شما بتونین از اونا در استخراج و برنامه کودک به کار گیری کنین.
همونجوری که میبینین کتاب های مناسبی براتون توده کردم، پس شما میتونین با خوندن اونا لذت ببرین و با داشی که بدست میارین یه بیزنس بهتر برای خودتون درست کنین.
برترین کتاب های سئو
seo برای مبتدیان: مقدمه ای بر مبانی سئو
این کتاب میتونه یه مورد مناسب برای ارشاد مبتدیان در زمینه موتور های جست و جو محسوب بشه.
بهینه سازی برای مبتدیان یه کتاب الکترونیکی تبارک محسوب میشه که شما میتونین با پژوهش اون از اصول نخستین چگونگی همت seo و همچنین استدلال مداقه اون در کسب و کار های دیجیتال اطلاعات مفیدی بدست بیارین.
بنابراین اگه میخواین یه کتاب مقدماتی در زمینه‌ی بهینه سازی داشته باشین، مطمئن باشین که این مورد میتونه به عنوان بهترین انتخابتون محسوب بشه.
موضوعاتی که در‌این کتاب درباره اونا گفت و گو میشه عبارت هستن از:
چرا لینک ها برای سئو مهمن؟
20 سال در سئو: یه تاریخچه از بهینه سازی های موتور جست و جو.
چجوری میتونیم افسانه های بهینه سازی رو تشخیص بدیم: 20 افسانه رایج در سئو که از در میان رفتن.
202 متخصص رفیعتر در موضوع سئو که شما بهتره اونا رو دنبال کنین.
و خیلی مورد ها دیگه.
همچنین نویسنده های متخصص زیادی هم دراین باره نقش داشتن.

مثلا لورن بیکر، جولی جویس، رایان جونز، دنی گودوین و نویسندگان دیگه.

سئوی موجودیت: حرکت از رشته های مختلف به مفاد دیگر. به وسیله دیکسون جونز، مدیریت استدلال InLinks


دیکسون جونز در این نسخه جدید کتاب خودش قول داده که از به فعالیت بردن لغت ها و مطالب خیلی بغرنج دوری کنه و بیشتر تلاش کنه تا ایده های جست و جو و بهینه سازی رو در یه قالب قابل هضم تر به مخاطبان خودش ارائه بده.

همچنین بهتره بدونین که سئوی موجودیت:

انتقال جست و جو از حرفه های مختلف به مفاد دیگه، میتونه بهتون نمودار دانش، تکامل جست و جوهای معنایی، چگونگی تبدیل شدنتون به موجودیت مناسب با رده خودتون وخیلی موارد دیگه رو به بهترین شکل توضیح بده.

شما میتونین در این کتاب خیلی از موردها دیگه مثل استراتژی های متفاوت معنایی سئو، چگونگی اضافه کردن نشونه گذاری ساختاری مرتبط با محتوای خودتون، اون مواردی رو که برای بدست آوردن فهرست ویکی پدیا مایحتاج دارین (و اگه تا الان نتونستین اونا رو بدست بیارین باید دقیقا چه شغل هایی رو اعمال به‌این)، طریق اصلاح کردن و دیدن نمودار های پیوند داخلی و خیلی از ایده های دیگه رو هم ببینین.

به این ترتیب اگه دنبال یه کتاب هستین که موضوعاتی مثل بهینه سازی چیست و چجوری باید اون رو در استراتژی بازاریابی خودتون قرار بدین و سوالات دیگه ای مثل اینا هستین، بهتره به این کتاب یه نگاهی بندازین به این دلیل که این کتاب میتونه به عنوان یه راهنما در همگی مواردی که بهتون گفتیم کمک های زیادی بهتون برسونه.

هنر seo: توسط اریک انج از مشاوران Stone Temple، استفان اسپنسر و جسی سی استریچولا


این کتاب میتونه به عنوان یه آیتم ضروری در صنعت محسوب بشه.

اگه یه مبتدی هستین و یا یه حرفه‌ای زبده در موضوع بهینه سازی، باز هم این کتاب میتونه براتون یه مکان بهتر برای شروع انیمیشن و یا بیشتر شدن و مرور مهارت های خودتون باشه.

اریک درباره اصول اولیه موتور های جست و جو میگه:

تاریخچه اونا، شیوه ارزیابی محتوا بوسیله اونا و اینکه شما بتونین مشاهده کرد اونا رو کاملا و در عوض محتوا های متفاوت استیناف کنین میتونه یه ادله اساسی باشه.

همچنین شما میتونین با استیناف این کتاب در مسئله های مختلفی مثل طراحی برنامه seo، پروسه پیاده سازی اون، پژوهش لغت ها کلیدی، گسترش وبسایتتون همدم با سازگاری با seo، بازاریابی محتوا و شبکه های مردمی و نقش اونا در seo اطلاعات مفید و کاملی رو بدست بیارین و میتونین از اونا در کسب و برنامه کودک به کارگیری کنین.

همچنین شما میتونین یسری اطلاعات بروز شده رو هم درباره آخرین فاکتور های الگوریتمی مثل پاندا، پنگوئن و جریمه های موتور جست و جو بدست بیارین و با تمرکز به اونا مسیر موفقیت دستیابی و برنامه کودک رو خوب ببینین.

به این ترتیب اگه میخواین یه کتاب بی نقص در مورد آموزش سئو در صنعت پیچیده و در هم اکنون گسترش بدست بیارین، این کتاب میتونه از بهترین گزینه ها براتون محسوب بشه.

روانشناسی یک وبسایت: تسلط بر تعصبات شناختی، پاداش های تبدیل و سئوی مدرن. توسط متیو کاپالا


اگه شما میخواین در وبسایتتون یسری تغییرات ساخت‌و‌ساز کنین تا بتونین مطمئن بشین که بازدید کننده های خودتون به مشتریاتون تبدیل میشن، بهتون پیشنهاد می کنیم این کتاب که نوشته ی متیو کاپالا می باشد رو بررسی کنین تا بتونین به یسری ارشادوراهنمایی ها و مطالب اثرگذار در این زمینه دست پیدا کنین.

بهتره بدونین که این کتاب چهارمین کتاب اون در قضیه بازاریابی دیجیتال محسوب میشه که بیشتر در ارتباط راهنمایی مبتدیان در seo، تحقیقات لغات کلیدی و رخ بوک مطالبی رو بهتون ارائه میده.

بهترین راهنمای بازاریابی و بهینه سازی وبسایت و تجارت الکترونیک. بوسیله استونی دگیتر


این کتاب هم یکی از مواردیه که به تازگی منتشر شده و نویسنده اون هم فردیه که برهه زمانی زمان زیادی در مورد seo کارهای زیادی رو ایفا داده.

مطمئنن بیشتر از یه دهه در قضیه seo اون رو می‌شناسیم.

در این کتاب اون همت کرده تا مجموع اصول seo را آیتم گفت و گو قرار بده و همچنین این کتاب میتونه این اعتقاد و باور رو بهتون بده که شما یه محور ی قدرتمند رو برای پیشرفت خودتون دارین.

در این کتاب شما میتونین اطلاعات زیادی در زمینه های مختلف سئو از مطالعه لغت ها کلیدی تا متا تگ ها و seo های تگ های عنوان بدست بیارین و از اونا در تجارت خودتون استفاده کنین.

بنابراین اگه دارین دنبال یه کتاب برای تقویت شالوده ی دانش سئوی خودتون میگردین و همچنین میخواین موضوعات پیشرفته تری رو هم مطالعه کنین، این کتاب میتونه یه راهنمای بهتر برای شما محسوب بشه.

احاطه بر سئوی تجارت الکترونیک: 10 موفقیت گرانقدر در سئو برای هر فروشگاه آنلاین. توسط کریستینا آزارنکو


اگه تا الان با کریستینا آزارنکو آشنا نشدین و چیزی درباره اون نشنیدین، بهتره بدونین که اون یه دارای تخصص seo محسوب میشه که الان هم به طور مناسبی بین مردم شناخته شدست و میتونه با دانش خودش صنعتتون رو به طور مناسبی به سمت موفقیت هدایت کنه.

همچنین اون بعدازظهر های آنلاین گوناگون و برنامه های افزودنی گوگل کروم رو هم راه اندازی کرده و در سود میتونه اطلاعات خیلی مفیدی رو بهتون یادگرفتن بده.

آخرین کتابش هم از این موضوعات دور نیست.

براین اساس اگه شما هم میخواین یه کتابی داشته باشین که بتونه بهتون طریقه های مفیدی درباره تازه ترین و بهترین تکنیک های سئو درباره‌ی بیزنس الکترونیک بده، بهتره بدونین که این کتاب دقیقا همون انتخابه.

سئوی مبتنی بر محصول: چرایی درست کردن استراتژی رشد ارگانیک شما. به وسیله الی شوارتز


الی شوارتز یه مشاور seo با بیشتر از یه دهه تجارب محسوب میشه که به یسری برند مثل Shutterstock، WordPress، Blue Nile، Quora و Zendesk یاری های زیادی میرسونه.

این کتاب بجای اینکه روی یسری مراحل قدم به قدم برای ارشاد به شما تمرکز کنه، روی منطق و تئوری های پنهانی تر و درونی تر در قضیه سئو تمرکز کرده.

بدین ترتیب میتونه یاری های زیادی دراین باره بهتون ارائه بده.

در‌این کتاب شما میتونین خیال و خاطر بگیرین که چجوری میتونین با استعمال از جست و جویبار ارگانیک، ترافیک وبسایتتون و میزان فروشتون رو به سطح مورد نظرتون برسونین، و همچنین بهتون توضیحاتی رو ارائه میده که بتونین توسعه رو در این باره از استخراج و برنامه کودکان ببینین.

کتاب هایی که به لینک سازی ارتباط دارن
کتاب لینک سازی. نوشته ی پدی موگان


پدی موگان یه متخصص و فرد حرفه‌ای در مورد لینک سازی محسوب میشه.

اون مسئول نوشتن یکی از کامل ترین اثرها در قضیه درست کردن لینک و پیوند های گوناگون محسوب میشه و یه اثر جامع و بی نقص دراین باره رو بهتون ارائه میده.

در این کتاب شما میتونین موردها زیادی مثل اصول اولیه درست کردن پیوند ها، طرح ریزی و اجرای کمپین های اصلاح کردن پیوند، یه طیف بزرگ از تکنیک ها برای اضافه کردن به دانش خودتون در مسئله تصحیح کردن لینک رو یاد بگیرین و به کار گیری های زیادی از اونا برای استحصال و انیمیشن ببرین.

البته بهتره بدونین که نسخه اول این کتاب در سال 2013 درج شده بود که در سال 2020 بروزرسانی شد و به صورت آنلاین و رایگان در دسترس قرار داره و همینجوری که میبینین، شما میتونین به راحتی بهش دسترسی داشته باشین و ازش به کار گیری کنین.

کتاب هایی که به سئوی محلی مربوط میشن

اسرار سئوی محلی: 20 استراتژی سئوی محلی که عالی می‌باشد همین الان از آن‌ها استفاده نمایید. به وسیله راجر برایان


آیا شما هم یه کسب و کار محلی دارین؟

اگه اینجوریه پس شما به یه بهینه سازی موتور جست و جوی بار محلی برای ارتقا دید مشتریاتون در حوزه‌ خودتون مورد نیاز دارین.

در این کتاب شما میتونین استراتژی سئوی محلی رو خیال بگیرین و با به کار گیری از اطلاعاتی که در این باره خاطر میگیرین، میتونین ترافیک محلی بیشتری رو به سمت کسب و کار خودتون بکشونین و در سود این مورد میتونه منجر موفقیت استحصال و برنامه کودک در حوزه‌ آیتم نظرتون بشه.

این کتاب موضوعات زیادی مثل Google My Business (GMB)، seo صفحات تولیدها کسب و کار الکترونیک، راه هایی که روابط عمومی میتونه به کسب و انیمیشن کمک کنه و تبلیغات خدمات محلی گوگل یا همون (LSA) رو در بر میگیره و میتونه در قضیه این موضوعات بهتون کمک های زیادی برسونه.

کتاب هایی که به موتور های جست و جو ارتباط دارن
گوگل چه طور کار میکند. بوسیله اریک اشمیت و جاناتان روزنبرگ


درین کتاب درباره مدیران گوگل، اریک اشمیت، مدیر یا همون مدیر استدلال قدیمی گوگل و جاناتان روزنبرگ، معاون دیرین تولیدها، و درس هایی که در زمان ساخت موتور جست و جویبار پیشرو در فقیه خیال و خاطر تصاحب کردن نوشته شده.

اونا در‌این کتاب درباره درس هایی که دراین مورد خیال به دست آوردن کلام میکنن و موضوعات مهمی دراین باره رو برای مخاطبان توضیح میدن.

موضوعاتی که در این کتاب دربارشون صحبت میشه هم یسری مورد ها مثل تمدن یه شرکت، استراتژی اون، شایستگی ها، تصمیم گیری هایی دراین باره، ارتباطات، ابداع ها و رویا رویی با نقص‌ هاییه که ممکنه در دستیابی و انیمیشن با اونا مواجه بشین.

اما بهتره بدونین که این کتاب نمیتونه بهتون بگه که گوگل دقیقا چجوری عمل میکنه، البته با همگی اینا میتونه بهتون یه طریقه موءثر درباره رهبران گوگل ارائه بده و بهتون کمک کنه تا بتونین گوگل رو به ترازو خوب و بیشتری بشناسین و اطلاعات مفید زیادی در این زمینه خاطر بگیرین.

جست و جوی تمایل به موجودیت: بوسیله کریستیان بالوگ


برای کسانی که میخوان به یسری جزئیات فنی و با جزییات بیشتر در خصوص موتور های جست و جو دست پیدا کنن، این کتاب میتونه یه انتخاب مناسب باشه.

به دلیل آن که این کتاب بیشتر به موضوعات جست و جوی قصد به نهاد و بنیان موتور های جست و جو میپردازه و بنابراین میتونه به طور دقیق یسری موضوعات پیچیده تر رو براتون توضیح بده.

تالیف کننده این کتاب پروفسور علوم کامپیوتر در دانش گاه استاوانگر و یه دانشمند محقق در قضیه هوش مصنوعی گوگل محسوب میشه.

اگه شما یه پیشینه کلی در مورد بازاریابی اطلاعات داشته باشین، همین مورد میتونه برای استفاده از این کتاب مناسب باشه.

درین کتاب شما میتونین با موضوعات و دانش های زیادی در این زمینه و درک مفاهیم گوناگون و پیچیده در موضوع موتور های جست و جو آشنا بشین و میتونین یسری اطلاعات جدید تر رو برای کسب و انیمیشن بدست بیارین.

فهرستی از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ را هم در تارنما شخصی خودم معرفی کردم.

نکته: من خودم اکثر این کتاب ها رو بازرسی کردم و هدف مهم من از معرفی این کتاب ها این بود که شما بتونید برای ارتقا دانش و دوراندیشی خودتون در تجارت های دیجیتال به کار گیری کنین.

و بعد از پژوهش این کتاب ها خواهید مشاهده کرد که چقدر این نکات و موضوعات شاید براتون آشنا باشه!!!

متاسفانه می‌بینید بعضی از سایت های ایرانی که در زمینه بهینه سازی و دیجیتال مارکتینگ اسم و رسمی هم دارا‌هستند، اکثر اصطلاحات و مقالاتشون کپی شده از این کتاب ها هستش.

اما شما همیشه سعی نمایید در هر صنعتی، از اصطلاحات خودتون به کارگیری فرمایید و سر مردم به عهدوپیمان دارای شهرت شیره نزارید چون در پایان هر چه که برای پرسونال خود هزینه کردید به باد خواهد رفت.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.