سئو درونی چیست

سئو چیست؟ آشنایی با دوره آموزش سئو آنلاین

سئو درونی چیست

۶ بازديد
تکنیک های مختلف سئو چیست؟
در اینترنت سه نوع سئو داریم که در ادامه به شما ارائه خواهیم داد.
صورت کلی به دو قسمت اندرونی و بیرونی تقسیم می شود و این دو قسمت را می توان به 3 روش اجرا کرد که به نام های سفید، خاکستری و مشکی می باشد. البته سئو سفید برای سایت شما مناسب تر است و زمان بیشتری برای رسیدن به نتیجه می گیرد. سئو خاکستری فرآیندی بین سئو سیاه و سفید است و سئوی گوگل زمان بیشتری می برد تا متوجه شود که قوانین دور زده شده اند.
سئو داخلی چیست؟
سئوی داخلی یا داخلی به مجموعه ای از مشاغل و فعالیت هایی گفته می شود که در داخل وب سایت انجام می شود تا بتوانیم از نظر موتورهای جستجو به محبوبیت بالایی برسیم. به عنوان مثال، هر روز یک مقاله سئو در وب سایت خود ارسال کنید و از طریق فرآیند پیوند عنکبوتی، لینک های داخلی ارائه دهید تا کاربر زمان بیشتری را در وب سایت شما بگذراند.
سئو خارج از صفحه یا خارجی چیست؟
به مجموعه ای از کارها و فعالیت هایی که خارج از سایت انجام می شود سئوی خارجی یا خارجی می گویند سئوی خارجی سایت را در نتایج گوگل بالاتر می برد. به عنوان مثال از سایت های خبری به سایت خود لینک ایجاد کنید یا حتی مخاطبان را وادار به جستجوی شماره شما یا جستجوی موضوع مورد نظر با نام دامنه و تبلیغات خود کنید. این نوع سئو را می توان بعد از سئو داخلی و یا همزمان انجام داد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.