چه نکاتی در ابتدای یادگیری و اصول اولیه سئو را باید یاد بگیریم؟

۲ بازديد

سئو تارنما محور و اساس یک تجارت غالب می باشد. ادراک اصول سئو لازمه آغاز شغل دراین باره میباشد. با دقت به اینکه حدود 51 درصد از ترافیک وب سایت به طور طبیعی جذب می گردد، مشخصا بالا بودن درجه وبسایت در نتیجه ها کاوش گوگل، اثر متعددی در توفیق و ارتقا ترافیک آن میگذارد. در شرایطی‌که یک تازه کار در موضوع بهینه سازی میباشید، خوب میباشد پیش از هرگونه اقدامی، تعدادی مضمون‌ پایه و اصلی بهینه سازی را بیاموزید تا بتوانید کارایی قابل قبولی از خویش نماد دهید.

دوره آموزش سئو آنلاین

آکادمی رایا پارس


درک هرچه بهتر این اصول کلی seo یک طریق بسیار مطلوب برای استارت توفیق در این مورد میباشد. با این حالا استراتژی های سئو، به وسیله بعضی از استحصال و امور آیتم استعمال قرار نمی گیرد؛ چراکه آن ها مداقه بهینه سازی تارنما را به خیر شعور نکرده اند و مطمئن باشید که چنانچه یک‌سری اصول نخستین سئو تارنما را بدانند، سریعا شروع به استعمال از این برهان توفیق خواهند کرد.

اما بایستی به این نکته توجه داشته باشید که بهینه سازی در برخی مورد ها می‌تواند فریب دهنده باشد. یعنی که ممکن میباشد یک مالک سایت، کاغذ متبوع خویش را به خیر با صرفه کرده ولی ترافیک قابل قبولی از سمت موتورهای کاوش اخذ نکرده است. در‌این سبک شرایط ها، بیشتر صاحبان سایت ها دست از seo وبسایت خویش و استفاده از اصول سئو برداشته و دیگر از استراتژی های آن به کارگیری نمیکنند. باید بگوییم که seo تارنما ممکن میباشد چند ماه حتی تا یک‌سال ارتفاع بکشد تا به بهره رسد و عملکرد صفحات تارنما شما را بهبود بخشد.

ما درین نوشته‌ی علمی به این سوال های شما درباره‌ی با یادگیری اول بهینه سازی جواب داده ایم:

چه‌طور بهینه سازی را خیال و خاطر بگیرم؟
چه نکاتی در اولیهِ یادگیری و اصول نخستین seo را بایستی حافظه بگیریم؟
طرق سئو در seo چیست؟
آیا شناخت و یادگیری سئو در آستانه مشقت بار میباشد؟
برای استارت seo، می بایست چه اصولی را رعایت کرد؟
درپی جواب هر کدام از سوالات بالا را تفحص می‌کنیم:

چه‌طور سئو را خاطر بگیریم؟
برای یادگیری seo راهکارها و طرق مختلفی وجود داراست که شما میتوانید بسته به حالت و وضعیت معاش خویش، آن را برگزینید.

شما می توانید در یک عصر حضوری seo کمپانی کرده و از تجارب اساتید بهینه سازی به طور حضوری برخوردار گردید.

همینطور می توانید یک فرصت غیرحضوری مانند آموزش غیرحضوری سئو را تعیین کرده و یک بعد از ظهر بروز و مستمر را در مشت داشته باشید، یااینکه تحت عنوان یک کارآموز وارد یک کمپانی سئو گردیده و به طور پروژه مبنا، بهینه سازی را فراگیری مشاهده کنید.

روی هم رفته بستگی به حالت کاری و موقعیت معاش شما دارااست. البته در لحاظ داشته باشید که شایسته ترین انتخاب وصال به غرض را برای شما در ریلکس ترین موقعیت، ممکن می نماید.

پیش نیاز یادگیری بهینه سازی
تحت عنوان پیش نیاز seo شما بایستی جواب سوالات زیر را بدانید:

چرا بهینه سازی اینقدر اصلی است؟
موتور کاوش گر گوگل چطور عمل می نماید؟
چرا مدیران استحصال و شغل های تازه می بایست دانش سئو را بدانند؟
تفاوت سئو کلاه سپید و کلاه سیاه چیست؟
چرا و چه‌گونه گوگل سایت ما را در نتیجه ها گوگل، علامت میدهد؟
این ها سوالاتی میباشد که می بایست پیش از یادگیری بهینه سازی، پاسخی برای آن ها یافته و پیش نیازی برای یادگیری این دانش داشته باشید. به دنبال عملکرد داریم به‌این سوالهای جواب دهیم:

چرا seo اینقدر اصلی میباشد؟
seo (سئو برای موتور کاوش گر) چندین قواعد، اصولی است که تارنما شما‌را برای حضور پیروز در نتیجه ها گوگل، جذب ورودی ارگانیک، جلب اعتنا یوزرها غرض و در غایت ارتقاء چندبرابری فروش می بایست برای بر روی تارنما، طراحی گردد. همان گونه که ما برای فروشگاه خویش در یک حوزه‌ تجاری کوشش میکنیم که استفاده کننده جذب کرده و فروش خویش را بیشتر فرمایید، در فضای اینترنت نیز جریان به همین شکل میباشد.

ما باید پیش نیازها را رعایت کنیم تا یوزرها با ورود به تارنما، نیاز خویش را برطرف، متاع خویش را تعیین و در غایت، از تارنما ما خرید خویش را اعمال دهند.

عامل اینکه بیشتر یوزرها از دیجی محصول خرید می نمایند، این میباشد که‌این وب سایت با اصول بهینه سازی سئو گردیده و به نتایج نخستین گوگل رسیده میباشد. به همین خاطر مخاطب با ورود به وب سایت دیجی کالا به راحتی متاع خویش را گزینش می نماید، جواب سوالهای و گرفتاری های خویش از خرید متاع را اخذ کرده و در منفعت، از به عبارتی دیجی کالا نیز خرید می نمایند.

اکنون در‌صورتی‌که وبسایت خویش را با اصول کلی سئو بهینه سازی نکنید، مطلقا نمی توانید از پتانسیل فروش های چند 100 میلیونی برخوردار گردید.

این نوشته ی علمی اصول سئو را برای شما گروه بندی نموده است:

اصول seo داخلی
اصول seo در نویسندگی و ساخت محتوا
اصول offpage seo
هرکدام دارنده اصول خاصی می باشد که در‌پی تماما استیناف می‌کنیم:

اصول سئو داخلی
هر فرآیندی که مرتبط با قسمت های داخلی وبسایت میباشد را seo سایت یا این که به عبارتی بهینه سازی داخلی در نظر می گیریم. اصول سئو داخلی مواقعی میباشد که پیرو با هم تحقیق می‌کنیم:

اصل 1: معیارهای جان دار در پشت لغات کلیدی را شناسایی فرمائید
بیشتر اشخاص هنگام انجام پژوهش ها عبارات کلیدی تماماً روی دو ترازو زیر تمرکز می نمایند:

وسعت کاوش: (تعداد جستجوهای ماهانه، به صورت میانگین)
سختی لغت ها کلیدی: تخمینی از اینکه در برگه اولیه نتایج کاوش برای آن اصطلاح سهل وآسان یا این که سخت خواهد بود.

اینها اصول اصلی seo میباشند چون نگرش مفیدی راجع‌به پتانسیل کلمه کلیدی و درجه بندی برای آن ارائه میدهند. البته، به جای اینکه صرفا به وسعت کاوش نگاه فرمائید، می بایست سعی فرمائید پتانسیل ترافیک جستجوی حقیقی وواقعی برای هر کلمه و واژه کلیدی را دریابید. بنابراین، می‌توانید تلاشهای خویش را برای سکو بندی برای کسانی که احتمالاً بیشترین هدف را به مقصد خویش ارسال می نمایند، متمرکز نمایید.

در غایت شما می‌توانید با تحقیق این نوشته‌ی علمی اصول seo، تغییرات بسیار مفیدی در ذهن خویش و افرادی که تصوری خطا از سئو وب سایت دارا هستند، ساخت نمایید.

اصل 2: ساخت و ساز یک تجربیات کاربری فوق العاده
به طور طبیعی هنگامی اشخاص در سایت شما قرار میگیرند شما تمایل دارید که یک تجربیات کاربری بسیار خوشایند برای آنها رقم بزنید. این گزینه مشمول مورد ها مختلفی مثل سرعت بارگزاری تصاویر می باشد.

با دقت به آمارهای به دست آمده زمانی که یک وبسایت برای بارگزاری شیت خویش فرصت متعددی را مصرف می نماید، یوزرها سریعاً خسته و اذیت گردیده میل پیدا می‌نمایند که از کاغذ تارنما موردنظر بیرون شوند.

مطابق یک استیناف صورت گرفته دراین باره متوجه شدیم که فقط با افزایش یک ثانیه در زمان بار گذاری ورقه، در سال واحد سنجش بازدید یوزرها حدود ۷ درصد کاهش پیدا می نماید. شما میتوانید ترازو سرعت وب سایت خویش را با به کارگیری از موردها تحت بهبود داد:

به کارگیری از پلاگین های ضروری
فعال‌ساز‌ی کش مرورگر
seo تصاویر حجیم


در حالی که استفاده از تصاویر با اندازه مطلوب بسیار اساسی میباشد و برای seo تارنما عنایت ویژه ای داراست، خویش تصاویر نیز میتوانند به بهبود تجارب کاربری امداد متعددی بکنند. تصاویری که منحصر به فرد هستند، به ویژه عکس هایی که مستقیماً از تجارت شما به دست آمده میباشد، برای به عمل بردن در شیت وبسایت بسیار عالی هستند.

طبیعتا آدم چیزهای بصری را بیشتر می پسندد تا مقاله های متنی. در سود شما میتوانید از همین مورد برای ارتقا جذابیت نوشته‌علمی های تارنما خویش به کارگیری فرمایید.

اصل 3: بهبود حالت navigate در ورقه تارنما
وقتی که استفاده کننده به تارنما شما وارد می‌گردد، در‌صورتی‌که یادگیری اصول seo را به خیر آموخته باشید، شما می‌ خواهید به وی امداد نمایید تا به خیر در برگه تارنما جنبش کرده و مطالب را به شایسته ترین صورت پژوهش نماید. یوزرها بایستی به خیر ادراک نمایند که دقیقا در چه موقعیتی از وب سایت شما و نوشته‌ی علمی هایتان حضور دارا‌هستند. مثلا در صورتی‌که آنان بخواهند بیشتر در مورد اصل کسب و کار شما داده ها به دست آورند، باید شما لینکی به صفحه اساسی وبسایت خویش در مقاله متبوع داشته باشید.

‏URL های تارنما شما باید به صورت مشخصی ساختار یافته باشند و به خوبی آرم دهند که در باب چه موضوعی، قصد ارائه نوشته‌علمی دارند.

اصل 4: تشکیل داد صفحه ها با صرفه گردیده برای کاوش
پژوهش ها عبارات کلیدی، اولین گام برای جذب ترافیک جستجوی ارگانیک بیشتر هست. باید اعتقاد و باور حاصل کنید که صفحات شما به خیر ساخت‌و‌ساز گردیده اند و فردی را که در پشت کاوش جای دارد و نوشته‌ی‌علمی شما‌را می خواند، راضی باشد. صفحه های وب سایت شما بر اساس رضایت کاربر، درجه بندی گردد.

در هنگام ورود استفاده کننده به تارنما شما، می بایست وب سایت به طوری باشد که مخاطب حس خشنودی نماید و برای او خسته کننده نباشد. پس بایستی به استفاده کننده خویش یک تجربیات عالی را از سایتتان کادو دهید. از آیتم های مازاد و یا این که تبلیغات بیش از حد بپرهیزید. این امور منجر می گردد که خوانند‌گان احساس خیر در اینترنت سایتتان نداشته باشند.

اصل 5: پژوهش عملکرد خویش در زمینه‌ی جذب کاربر
مشخصا در شرایطی‌که شما میخواهید فرآیند بهینه سازی وبسایت را به خیر انجام دهید، می بایست بعضا از معیارها را گزینه تجزیه و به حساب آوردن قرار دهید. زمانی که شما در این مورد نو استارت به شغل نموده اید، تعدادی بخش اساسی وجود دارااست که باید تمرکز خویش را بر روی آنان بگذارید.

نرخ ترافیک وبسایت
نرخ پریدن
نرخ تبدیل استفاده کننده به مشتری
میزان هزینه برای نرخ تبدیل
این نرخ ها به شما امداد می‌ نمایند تا متوجه گردید که چقدر کارایی های شما در موضوع بهینه سازی تارنما توفیق‌ آمیز بوده میباشد و تا چه معیار این مطالب تارنما شما برای یوزرها جالب بوده می‌باشد. زمانی که شما در مورد یادگیری اصول بهینه سازی تلاش نه داشته باشید و پروسه کاری شما به طور حرفه ای گردیده باشد، میتوانید فاکتورهای مهمتر و عمیق تری را آیتم تجزیه و استیناف قرار دهید. مثل اینکه شما نظارت نمایید که کارایی اینترنت سایتتان در‌این ماه نسبت به ماه قبل چه تغییراتی داشته می‌باشد.

خوشبختانه ابزارهای بدون پول بسیار متعددی در گوگل وجود داراست که میتواند به شما در این باره یاری دهد.

بعضی از مهمترین ابزاری که در مسئله تحلیل و استیناف سعی تارنما در طی های مجال متعدد، موقتا در درحال حاضر شغل می باشند عبارت اند از:

ابزار سرچ کنسول گوگل
ابزار گوگل آنالیتیکس
ابزار تحلیلی تارنما ماز و Ahrefs
و…
اصل 6: لینک و پیوند سازی داخلی اصولی با استراتژی معلوم
پیوند داخلی یکی‌از اصول بهینه سازی می باشد که بر مجال حضور مخاطبان شما در شیت وبسایت تأثیر می‌گذارد. هنگامی که از لینک و پیوند سازی داخلی به کارگیری میکنید، مخاطبان خویش را به صفحه های مازاد در موضوعات مربوط به کاغذ خویش ارشادوراهنمایی میکنید. لینک و پیوند های داخلی مخاطبان شمارا در شیت شما مشغول می نماید.

آن ها به هدایت مخاطبان شما به صفحه های آموزنده ای امداد می نمایند که علم آن ها را درباره‌ی موضوعی که پیش از اینً علاقه مند به یادگیری آن میباشند، توسعه و گسترش می‌دهد. پیوند داخلی حتی قادر است آنها را به یادگیری چیزهای تازه سوق دهد! آن‌ها می‌توانند به یادگیری درباره‌ی موضوعات متفاوت و مرتبط ادامه دهند و در عین حال با مارک شما بیشتر آشنا شوند.

اکنون که متوجه عنایت لینک سازی داخلی شدید، خوب می‌باشد این اصل را در بهینه سازی داخلی فراموش نکنید که برای لینک و پیوند سازی داخلی مطلقا از یک اپلیکیشن معین و اصولی استعمال نمائید. استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی قادر است به هدفمندسازی حضور استفاده کننده در سایت امداد ویژه ای نماید.



اصول سئو در نویسندگی و ساخت و ساز محتوا
زمینه تشکیل داد محتوا به قدری در بهینه سازی سایت برای یوزرها و موتور کاوش اصلی میباشد که نباید از نکات و اصول آن فراموش کنیم:

اصل 1: بدانید مشتریان شما حقیقتاً به دنبال چه چیزی میباشند
شما نمی توانید وبسایت خویش را seo فرمایید سوای اینکه بدانید مشتری های شما پیرو چه چیزهایی میباشند.

این نکته را به چه شکل بفهمیم؟

شایسته ترین نقطه شروع، استعمال از عقل سلیم می باشد.

تصور کنید شخصی از طهران به شیراز می‌خواهد برود و در پی محل اقامت در شهر شیراز میباشد. اولی چیزهایی که جست و جو میکند چه خواهد بود؟

هتل های شیراز
اقامتگاه در شیراز
و یا این که در شکل شناختن هتلی اسم آن هتل را تایپ خواهد کرد، همچون: هتل چمران شیراز

شما با پی بردن این نکته می‌توانید مقاله ای را با نوع و نیازی که مخاطب جست‌وجو نموده است، ایجاد نمائید.

اصل 2: پیداکردن اصلی‌ترین روشی که اشخاص شما‌را کاوش می نمایند
این احتمال وجود دارااست که بعضا از مشتریان شما با به کارگیری از عبارات و عباراتی که به آن اشاره نموده اید در جستجوی عمل شما باشند. اینکه اکثریت عموم هستند داستان دیگری است. براین اساس او‌لین گام این میباشد که معمول ترین روشی را که عموم کاوش می نمایند، را بفهمید.

برای جاری ساختن این عمل می‌توانید از ایده هایی که پیش از اینً معلوم نموده اید استفاده نمائید. با اعمال جستجوی Google برای یکی‌از کلمه ها یا این که کلمه ها جان دار در لیست خویش آغاز فرمائید. اصلی وجود ندارد که‌این عبارت چقدر مضحک یا این که بادآورده میباشد.

اصل 3: مباحث دوستداشتنی و جالب را راجع به خویش پیدا نمایید
بازاریابی محتوا هنر ایجاد کرد محتوای موءثر و با ارزش برای جذب مشتری غرض شما است. بلکه فقط یک وبلاگ را راه‌اندازی نکنید و به شایسته ترین ها امیدوار گردید و بدانید که چه موضوعاتی دوستداشتنی هستند و درباره‌ی شما جالب می باشند.

در شبکه های مردمی عضو گردید و ببینید که عموم راجع‌به چه چیزی صحبت می نمایند و کدام موضوعات دوستداشتنی ترین هستند. شما حتی میتوانید بر اساس موضوعات برتر همه زمانها، محتوایی که تشکیل داد میکنید را آراسته و غربال نمایید.

اصل 4: می بایست بدانید که برای چه کسی محتوا ساخت‌و‌ساز می کنید!
قبل اینکه از سایر نکات فراگیری اصول سئو استفاده نمایید، می بایست به خوبی بدانید که برای چه عده ای مقاله می نویسید. این یک کدام از اصول بهینه سازی در نویسندگی میباشد. این یعنی که مشتریان غرض خویش را به شایسته ترین صورت می بایست فردی سازی فرمائید. این دسته بندی کردن ها به شما امداد می نماید تا خطاها اصلی و نیاز مخاطبین خویش را متوجه گردید و پیرو همین آیتم میتوانید مطالب کاملا مربوط به یوزرها ساخت نمائید.

شما می‌توانید با تفحص های بیشتر، مشتریان هدف خویش را شناسایی فرمائید. در واقع چیزی که باید آن را به دست بیاورید این هست که یوزرها شما چه نکته ای را از محتوای سایت شما می خواهند استحصال نمایند و درپی چه موضوعی در کسب و کار شما می باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.