چگونه در مدت زمان کوتاه در صفحه اول قرار بگیریم؟

سئو چیست؟ آشنایی با دوره آموزش سئو آنلاین

چگونه در مدت زمان کوتاه در صفحه اول قرار بگیریم؟

۲ بازديد

قرار تهیه نمودن در برگه اول گوگل یکی از مطرح ترین و بحران برانگیزترین دغدغه های متخصصین seo بوده میباشد. قرار میسر کردن در کاغذ نخستین گوگل صرفا در صورتی امکان پذیر میباشد که از تکنیک های سئو تارنما به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

دوره آموزش سئو آنلاین

آکادمی رایا پارس



این نکته رو مدنظر داشته باش؛ برای خوندن این نوشته‌علمی قرار نیست فیل هوا کنی! پس جای هیچ نگرانی وجود نداره. برای یکبار هم که شده شکیبایی کن و این نوشته‌علمی رو با دقت تا نقطه پایان بخون. مطمئن باش به تنهایی و بدون نیاز به یک کارشناس بهینه سازی، می تونی تعداد زیادی از صفحات سایتتو به کاغذ اولیه گوگل بیاری.

نسبتاً ۷۵ درصد از افراد وقتی که در گوگل به‌دنبال مطلبی میباشند و جستجوی خود را ایفا می دهند شیت را به ذیل اسکرول نمی‌کنند. این گزینه نماد دهنده این میباشد که نه فقط قرار خریداری کردن سایت در کاغذ اولیه گوگل مداقه زیادی دارااست، بلکه تارنما شما باید با استفاده از اصول seo بتواند جزو ۳ سود برتر برگه اولیه گوگل باشد.

در شرایطی‌که پاسخ مناسبی برای این سوال که چه طور در صفحه نخستین گوگل قرار بگیریم ندارید طبیعت مقدار بسیار زیادی از ترافیک طبیعی جان دار را از دست خواهید داد و آن واحد سنجش کلیک که بها وقت و هزینه ای که درخصوص بهینه سازی وب سایت خود کرده را داشته باشد، دریافت نخواهید کرد.

شما به‌این ترافیک طبیعی نیاز شدیدی دارید. چرا‌که حدود ۹۳ درصد از اطلاعات، از طریق موتورهای جستجو رد و بدل میشود. بر اساس آمارهای به دست آمده، ماهانه به صورت کلی یک تریلیون جستجو در فضای مجازی انجام میگردد.

در فایده سئو سایت در حالتی که به بهترین شکل ممکن انجام شود، می بایست بتواند مقدار قابل توجهی از این جستجو ها را به سمت صفحات تارنما شما جذب کند و به همین ترتیب کسب و کار شما را بهبود بخشد. اما آیتم ای که وجود داراست این میباشد که تعداد بسیار زیادی از صاحبان تارنما ها چگونگی آوردن سایت به صفحه اولیه گوگل را نمی دانند و در منفعت نمی تواند سعی خیر در امر ارتقا صفحه ها تارنما خود برای عبارات کلیدی مشخص و معلوم، داشته باشند.

همین آیتم نشانه دهنده این می باشد که رقابت در زمینه ی قرار تصاحب کردن در کاغذ اولیه گوگل بسیار زیاد می باشد. براین اساس شما بایستی از بهترین تکنیک هایی که در این زمینه وجود داراست، به کارگیری نمایید. به همین ادله پیشنهاد میکنیم برای درک کردن طرز قرار خریدن تارنما در شیت نخستین گوگل ادامه نوشته‌ی علمی را با دقت بیشتری رسیدگی نمائید.

توجه داشته باشید که قطعا مورد نیاز نیست از لینک ها یا دیگر شیوه‌های معمول seo سایت استفاده فرمائید تا بتوانید برای کلمات کلیدی موردنظرتان رنک مناسبی دریافت فرمائید. اول از همه بازرسی می کنیم که دلایل اینکه شما نمی توانید رتبه سایت خود را ارتقاء دهید، چیست و آنگاه بهترین و مناسب ترین تکنیک هایی که در این زمینه وجود دارااست را به شما یادگرفتن می‌دهیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.